
با رشد کسبوکار، مدیریت کاربران و تعیین سطح دسترسی آنها یکی از مهمترین دغدغههای صاحبان فروشگاه و مدیران میشود. کاسبیت با ارائه قابلیت کارت کاربران (User Card)، امکان تعریف نقشهای مختلف و مدیریت دسترسی افراد را در یک محیط ساده و کارآمد فراهم کرده است.
با استفاده از این سیستم، میتوانید برای هر کاربر (مانند صندوقدار، انباردار، مدیر، پشتیبان و...) یک پروفایل اختصاصی ایجاد کنید، وظایفش را مشخص کرده و عملکرد او را در لحظه بررسی کنید.
تعریف نامحدود کاربر با اطلاعات شناسایی و شغلی
مدیریت سطح دسترسی: کنترل اینکه هر کاربر به چه بخشهایی از سیستم دسترسی داشته باشد (مثلاً فقط فروش، فقط گزارشها یا همه بخشها)
گزارش عملکرد هر فرد: مشاهده فعالیتها، تعداد فروش، تراکنشها و ثبتهای انجام شده توسط هر کاربر
قابلیت تغییر یا حذف کاربران بهراحتی و بدون پیچیدگی
افزایش امنیت سیستم با جلوگیری از دسترسیهای غیرمجاز
فروشگاههای بزرگ یا چندشعبهای
مشاغل خدماتی با چند اپراتور
کسبوکارهایی که نیاز به تفکیک وظایف دارند
با کارت کاربران در کاسبیت، شما یک سازماندهی شفاف و امن برای تیم فروش، انبار و مدیریت خواهید داشت. همهچیز در کنترل شماست؛ با چند کلیک ساده.
نظرات